Bomber, blommor och bländande skor

Bomberjackor finns att få i otaliga färger, former och modeller. Det verkar som det inte finns något slut på deras populäritet. Att hitta en som är ‘oversize’, men som jag inte drunkar i var svårare. Jag brukar dras till saker som har det lilla extra. I detta fall var det blombroderierna, som även de ses överallt, som gjorde denna bomberjacka speciell.

Löst sittande fransiga second hand jeans är bekväma och avlappnade. ‘The cherry on top’ är mina bländande silvriga skor.Och då menar jag verkligen blänande. En solig dag får jag ett och annat höjt ögonbryn då jag går förbi. Jag gillar dock upseendeväckande detaljer.

DSC_0485editDSC_0496DSC_0437editfärdigDSC_0497

Kommentera

