Besvärliga längder och knasiga stövlar

En stor trend i vår är midi-kjolen. En längd som till en början kan kännas krånglig, antingen för kort eller för lång. Då den sitter rätt slutar den precis mitt på vaden. Jag tycker den känns lekfull och feminin. Till kjolen kan man matcha det mesta, för en lite mer avslappnad look, stoppade jag ledigt in en tunn vit t-skjorta. För att få till en twist valde jag att ha på mig mina knasigaste skor. Blåa knähöga stövlar i mockaimitation. Såpass smaklösa att de blir härliga tycker jag. Blått är det nya svarta, åtminstone för mig denna vår. Detta är främmande ord i min mun som slaviskt återvänder till svartvitt år efter år.

IMG_1107
Foto: Anna Betlehem
IMG_1108
Foto: Anna Betlehem
IMG_1109
Foto: Anna Betlehem
3 thoughts on “Besvärliga längder och knasiga stövlar”

Kommentera

